PRIMĂRIA COMUNEI GIULVĂZ, organizează EXAMEN PROMOVARE ÎN GRAD PROFESIONAL ÎN PERIOADA 16- 18 IULIE 2012
A N U N Ţ
Având în vedere prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2) cu modificările şi completările ulterioare şi ale Hotărârii de Guvern nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi desfăşurarea carierei funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare,
PRIMĂRIA COMUNEI GIULVĂZ
Organizează examen pentru promovarea în grad profesional
În perioada 16-18 iulie 2012, la sediul Primăriei Comunei Giulvăz se va desfasura examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deţinut, a functionarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Giulvăz .
Examenul se va desfăşura după următorul program :
• 16 iulie 2012- orele 10,00 - proba scrisă
• 18 iulie 2012- interviul
Pentru a participa la concursul sau examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, funcţionarul public trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
b) să fi obţinut cel puţin calificativul "bine" la evaluarea anuală a performanţelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici;
c) să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Dosarul de examen se depune în termen de 20 de zile de la data afişării la sediul institutiei a anunţului privind organizarea examenului de promovare, respectiv in perioada 14 iunie - 3 iulie 2012, şi va conţine în mod obligatoriu:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
c) formularul de înscriere.
Prezentei anexăm bibliografia stabilită pentru examenul de promovare .
BIBLIOGRAFIA
stabilită pentru examenul de promovare în grad profesional
perioada 16 - 18 iulie 2012
Bibliografie comună:
1. LEGEA nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
2. LEGEA nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată,
3. LEGEA nr. 215/2001, a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Bibliografia comună se completează după cum urmează :
• Pentru cele 2 posturile din cadrul Compartimentului Financiar, Contabilitate, impozite şi taxe
1. Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal - Titlul IX - Impozite şi Taxe Locale, cu modificările şi completările ulterioare,
2. Hotararea Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, Titlul Impozite şi Taxe Locale, cu modificările şi completările ulterioare,
3. Ordonanţa nr. 92/2003 republicată*) privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
4. Hotărârea Guvernului nr. 1050/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală,
5. Legea nr. 273/2006 - privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare,
6. Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare,
7. LEGE nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,
8. LEGE nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completările ulterioare,
9. Legea 82/1991, Legea contabilităţii, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
• Pentru postul din cadrul Compartimentului Asistenţă Socială Serviciul de informare şi consiliere
1. Legea nr. 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului, cu modificările şi completările ulterioare,
2. Legea nr. 292/2011 privind asistenţa socială,
3. Legea nr. 277/2010 privind alocaţia de susţinere a familiei, cu modificările şi completările ulterioare,
4. Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare,
5. Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările şi completările ulterioare,
6. LEGE nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,
7. LEGE nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completările ulterioare.
• Pentru postul din cadrul Compartimentului Integrare Europeană
1. O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţii publice, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare,
2. H.G. nr. 457/2008 privind cadrul instituţional de coordonare şi gestionare a instrumentelor structurale,
3. O.U.G. nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă,
4. O.U.G. nr. 24/2009 privind gestionarea financiară a fondurilor externe nerambursabile aferente mecanismului financiar al spaţiului economic European, cu modificările şi completările ulterioare,
5. LEGE nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică,
6. LEGE nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completările ulterioare.