Primăria Comunei Giulvăz

județul Timiș



D I S P O Z I T I E privind organizarea timpului de munca si evidentei prezentei pentru personalul din cadrul Primariei comunei Giulvaz si pentru personalul din aparatul permanent al Consiliului Local Giulvaz in anul 2009. Primarul Comunei Giulvaz,Judetul Timis; Avind in vedere: - prevederile art.108-116 din Legea nr.53/2003-Codul Muncii al Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare;; - prevederile art.72 alin.(c) din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; - prevederile art.61 alin.(3) din Legea administratiei publice locale nr.215/2001 republicata,cu modificarile si completarile ulterioare; In temeiul prevederilor art.68 alin.(1) si art.115 alin.(1) lit.a, din Legea administratiei publice locale nr.215/2001 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; EMITE URMATOAREA DISPOZITIE: Art.1.-(1).Durata normala a timpului de munca pentru personalul din cadrul Primariei comunei Giulvaz si pentru personalul din aparatul permanent al Consiliului Local Giulvaz in anul 2009, este de 8 ore/zi si 40 de ore pe saptamina . (2) Repartizarea timpului de lucru in cadrul saptaminii este de regula, uniforma de 8 ore pe zi timp de 5 zile, cu doua zile de repaus, de regula zilele de simbata si dumnica. (3)Programul de lucru normal in zilele de luni pina vineri inclusiv, incepe la ora 8,00 si se termina la ora 16,00 . (4) Pentru personalul din aparatul de specialitate, primarul comunei Giulvaz isi rezerva dreptul, respectind limitele si procedurile impuse de legislatia in vigoare, de a modifica programul de lucru in functie de nevoile obiective si de a stabili programe individualizate de munca. Art.2.-(1).Evidenta prezentei personalului din cadrul Primariei comunei Giulvaz si a personalului din aparatul permanent al Consiliului Local Giulvaz, in vederea evidentierii timpului de munca zilnic prestat in anul 2009, se va realiza pe baza registrului “Condica de prezenta colectiva”, registru care va fi numerotatat si sigilat, fiind inregistrat in Registrul general de intrare-iesire al Primariei comunei Giulvaz, incepand cu data emiterii prezentei dispozitii. (2) Gestionarea registrului se va efectua de catre doamna Vatca Clara, referent agricol, persoana desemnata cu atributii si responsabilitatii de secretariat si registratura in cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Giulvaz, (3) La inceperea si terminarea zilnica a programului de lucru, personalul nominalizat in anexa, in ordinea din statul de functii aprobat conform prevederilor legale, anexa care face parte integranta din prezenta dispozitie, are obligatia de a semna condica de prezenta. (4) In ordinea nominalizarii din anexa, se vor inscrie pe coperta registrului “Condica de prezenta”, numele si prenumele personalului din cadrul Primariei comunei Giulvaz si personalului din aparatul permanent al Consiliului Local Giulvaz (5) Pe baza datelor din condica de prezenta, in ultima zi lucratoare din luna in curs, doamna ing.Vatca Clara va intocmi foaia colectiva de prezenta, document care exprima numarul orelor de munca realizate de personalul nominalizat in anexa la prezenta dispozitie, pentru o perioada de o luna de zile, ce corespunde cu numarul orelor realizate si atestate prin condica de prezenta. (6) Foaia colectiva de prezenta va fi semnata de viceprimar si secretar, aprobata de primar si transmisa doamnei Ec. Cristeti Liliana, inspector cu atributii si responsabilitatii in domeniul financiar-contabil in aparatul de specialitate al primarului, in vederea calcularii drepturilor salariale sau de alta natura, pentru personalul nominalizat in foaia colectiva de prezenta. (7) In baza constatarilor proprii, viceprimarul si/sau secretarul comunei, pot sa faca adnotari asupra prezentei zilnice a personalului, cu informarea si consultarea prealabila a primarului. (8) In timpul programului de lucru, personalul din cadrul Primariei comunei Giulvaz si personalul din aparatul permanent al Consiliului Local Giulvaz, au obligatia de a se afla la locul de munca si de a folosi integral si eficient timpul de munca pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu curente si repartizate. (9) Invoirile, concediile fara plata, zilele libere platite, orele prestate peste programul de lucru normal, absente nemotivate/motivate, concedii de boala ,intirzieri de la programul zilnic de lucru si alte aspecte care privesc timpul de munca si odihna al personalului mentionat la art. 2.alin.(7).din prezenta dispozitie, se vor aproba de catre primarul comunei Giulvaz sau persoana inputernicita de acesta, pe baza de cerere scrisa si motivata corespunzator de catre persoana in cauza. (10) Raspunderea pentru tinerea la zi a condicii de prezenta, avind grija sa fie inscris tot personalul nominalizat in anexa , de a opera orice schimbare intervenita in structura personalului, revine secretarului comunei Giulvaz . Art.3.-Prevederile prezentei dispozitii se completeaza cu prevederile Regulamentului de ordine interioara al Primariei comunei Giulvaz si Regulamentului de organizare si functionare al aparatului de specialitate a Primariei Giulvaz. Art.4.-Prezenta dispozitie se comunica prin intermediul secretarului comunei Giulvaz, in termenul prevazut de lege: - Insitutiei Prefectului Judetului Timis; - persoanelor nominalizate in anexa la prezenta dispozitie; - se aduce la cunostiinta publica prin afisare la sediul primariei - prin publicare pe pagina de internet la adresa Primariei Giulvaz. Primarul Comunei Giulvaz, Ing.Cristeti Florentin Avizeaza pentru legalitate, Secretarul Comunei Giulvaz, Istrate Monica Nr. 25 Data 23.01.2009