Primăria Comunei Giulvăz

județul Timiș



a) Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității și instituțiilor publice:

  1. CODUL DE PROCEDURĂ FISCALĂ din 20 iulie 2015
  2. CONSTITUŢIE din 21 noiembrie 1991
  3. LEGEA nr. 544 din 12 octombrie 2001
  4. LEGEA nr. 554 din 2 decembrie 2004
  5. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării construcțiilor și unele măsuri pentru realizarea locuințelor
  6. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului
  7. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă
  8. Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale
  9. OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor
  10. OG nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local

 

b) Structura organizatorică

 

Program cu publicul:

   
Luni, Marti, Miercuri, Joi : 08:00 – 16:30
Vineri: 08:00 – 14:00

 

c) Numele și prenumele persoanelor din conducerea instituțiilor sau autorităților publice:

Primar – Cristeți Florentin Gheorghe
– telefon: 0256 416201; adresă e-mail: primaria_giulvaz@yahoo.com;

Viceprimar –Matici Deian

Secretar – 

Numele și prenumele funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice conform L544/2001: Degianschi Alina

 

d) Coordonatele de contact ale autorității sau instituțiilor publice:

 

Primăria Comunei Giulvăz, Giulvăz, nr.172B, cod postal 307225, jud. Timiș
Telefon: 0256 416201
E-mail:  primaria_giulvaz@yahoo.com
www.primariagiulvaz.ro

 

 

e) Lista cuprinzând documentele de interes public:

 

  • Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea primăriei
  • Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor şi a structurilor din primărie
  • Programul de funcţionare şi programul de audienţe al primarului
  • Coordonatele de contact ale instituţiei (denumire, adresa poştală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet)
  • Numele şi prenumele persoanelor din conducerea primăriei, precum şi numele persoanei/compartimentului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public
  • Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil
  • Programele şi strategiile proprii
  • Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/2001 şi Legii nr. 52/2003
  • Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice
  • Comunicate de presă, informaţii de presă, drepturi la replică
  • Declaraţii de avere şi de interese
  • Informaţii privind organizarea concursurilor de selecţie a candidaţilor în vederea angajării şi condiţiile necesare pentru ocuparea posturilor.
  •  

f) Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii:

  • Note, documente elaborate şi expediate (corespondenţa)
  • Condici de predare-primire corespondenţă
  • Registre de intrare-ieşire documente
  • Rapoarte
  • Petiţii şi răspunsuri la petiţii
  • Adrese către alte instituţii
  • Note de corespondenţă internă
  • Decizii ale Primarului
  • Condici de prezenţă
  • Procese verbale de predare-primire
  • Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare
  • Proiectul anual de buget
  • Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente
  • Situaţii privind actualizarea inventarelor bunurilor
  • Raport privind activitatea de control financiar preventiv
  • Adeverinţe
  • Documente de arhivă
  •  

 g) Modalități de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate: