a) Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea autorității și instituțiilor publice:
- CODUL DE PROCEDURĂ FISCALĂ din 20 iulie 2015
- CONSTITUŢIE din 21 noiembrie 1991
- LEGEA nr. 544 din 12 octombrie 2001
- LEGEA nr. 554 din 2 decembrie 2004
- Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării construcțiilor și unele măsuri pentru realizarea locuințelor
- Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului
- Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă
- Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale
- OG nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor
- OG nr. 71/2002 privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local
b) Structura organizatorică
Program cu publicul:
Luni, Marti, Miercuri, Joi : 08:00 – 16:30
Vineri: 08:00 – 14:00
c) Numele și prenumele persoanelor din conducerea instituțiilor sau autorităților publice:
Primar – Cristeți Florentin Gheorghe
– telefon: 0256 416201; adresă e-mail: primaria_giulvaz@yahoo.com;
Viceprimar –Matici Deian
Secretar –
Numele și prenumele funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice conform L544/2001: Degianschi Alina
d) Coordonatele de contact ale autorității sau instituțiilor publice:
Primăria Comunei Giulvăz, Giulvăz, nr.172B, cod postal 307225, jud. Timiș
Telefon: 0256 416201
E-mail: primaria_giulvaz@yahoo.com
www.primariagiulvaz.ro
e) Lista cuprinzând documentele de interes public:
- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea primăriei
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor şi a structurilor din primărie
- Programul de funcţionare şi programul de audienţe al primarului
- Coordonatele de contact ale instituţiei (denumire, adresa poştală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet)
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea primăriei, precum şi numele persoanei/compartimentului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public
- Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil
- Programele şi strategiile proprii
- Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/2001 şi Legii nr. 52/2003
- Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice
- Comunicate de presă, informaţii de presă, drepturi la replică
- Declaraţii de avere şi de interese
- Informaţii privind organizarea concursurilor de selecţie a candidaţilor în vederea angajării şi condiţiile necesare pentru ocuparea posturilor.
f) Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii:
- Note, documente elaborate şi expediate (corespondenţa)
- Condici de predare-primire corespondenţă
- Registre de intrare-ieşire documente
- Rapoarte
- Petiţii şi răspunsuri la petiţii
- Adrese către alte instituţii
- Note de corespondenţă internă
- Decizii ale Primarului
- Condici de prezenţă
- Procese verbale de predare-primire
- Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare
- Proiectul anual de buget
- Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente
- Situaţii privind actualizarea inventarelor bunurilor
- Raport privind activitatea de control financiar preventiv
- Adeverinţe
- Documente de arhivă
g) Modalități de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate: